Williamsburg Photos Du Jour: Clock In

September 9, 2019 ·
Filed under: 11249, Street Art, Williamsburg, Williamsburg Brooklyn 
Taken September 8, 2019

An Interesting Turn Of Events: Enter Dame

I received an interesting Tweet today. I’ll let the following speak for itself…

So there have you. Courtesy of my 94th Precinct Experience I have made a new friend: the CEO/co-founder of Dame Products! Who saw that one coming? Probably not the my arresting officers, for certain. But this is where we are. This tale just gets more and more interesting…

New York Shitty Photos Du Jour: Patterns

Despite the blustery weather there was a handsome turn-out at last night’s show at La Bodega. A nice array of work and folks! This show will be up until September 29th for any/all who are interested in checking it out. Once again:

In closing:

Taken September 5th, 2019

In light of the graffiti I found when dropping off my work La Bodega (as seen above), I felt an item I had commissioned would be best deployed there. This community is to which it can some shred of succor. An “outlet”, if you will.

An ICE/Border Patrol pinata! I can hardly wait to see what they do with it. Cheers!

The Word On The Street: A 5th Avenue PSA

Taken September, 5, 2019.

I happened to be in Greenwood Heights dropping off work for the following group show, which opens tomorrow. I found this too good (if that is the word for it) to pass up sharing. So here it is.

From what I could tell, this is shaping up to be a diverse, jam-packed show. La Bodega is run by great folks. Check them out here, on IG, or even better, in person.

Dokebi Dog Needs Your Help

Yesterday it came to my attention a dog was abandoned in front of BARC shelter. They apparently did not have room for her, but someone stepped up to the plate. I’ll her hero, Dakkarie, take it from there. From his GoFundMe page:

Any/all interested in helping this gal get a leash/lease on life can make a donation to the GoFundMe set up for her much-needed medical care by clicking here.

A Story In Two Acts

September 3, 2019 ·
Filed under: 11222, Fuck This Shit, Greenpoint, Greenpoint Brooklyn, Greenpoint Magic, WTF 

So last week I received a voicemail from Project Reset offering a “resolution” to my “case”. I sent that to my attorney. Today they texted me and left me a voicemail.*

So I forwarded this to my attorney. And he called her back. Hilarity ensued.

The 94th saw fit to make a big deal out of this. So we’re gonna make a big deal about this. The police deleting photos without a court order is a BIG DEAL. Cheers!

UDPATE, September 3rd, 9:00 PM: I have also received a letter in the mail from the fellow who left me the voicemail last week.

And I sent it to my attorney. Now we’re four for four!

UPDATE, 9:09 PM: Now I have received a voicemail from NYPD Internal Affairs. And I sent it to my attorney. See how this works?

*I did not discover this until this evening. Damn, these people really want to talk to me. To recap, to date I have received:

  1. Two voicemails from Project Reset
  2. A text from Project Reset
  3. A letter from Project Reset
  4. One call from NYPD Internal Affairs

Greenpoint Photos Du Jour: Seeing Something, Saying Something

Yesterday while running errands I was disheartened to find yet more stickers for a recognized hate group blighting our community.

Yes, you read more correctly: more. This is something I have been tracking for several months. I am documenting this stuff too. I take photos, note the address and add to my “Hate Heat Map” as a necessary. Yesterday, sadly, I had to add two more. Here is a simplified version of my map.

Let’s be frank here. One dot is one too many. Here we have 32. Here’s the deal:

I have lived in this community for almost 20 years. This is not the first time I have seen, much less reported, this stuff. It was unacceptable then and it is even more unacceptable now. If you agree, you may wish to attend the upcoming 94th Precinct Community Council Meeting and make your concerns known. Lest you are wondering, gentle readers, the police are aware of this. Have been for some time. And now you are too.

94th Precinct Community Council Meeting
Wednesday, September 4th, 2019
7:00 PM
St. John’s Luther Church
155 Milton Street
Brooklyn, NY 11222

New York Shitty Street Art Du Jour: Freeman Street

September 2, 2019 ·
Filed under: 11222, Greenpoint, Greenpoint Brooklyn, Greenpoint Magic, Street Art 
Taken September 1, 2019.

Greenpoint Photos Du Jour: Cheers!

Taken September 1, 2019.

Happy Labor Day, y’all!

New York Shitty Street Art Du Jour: Green Street

  • NYS Flickr Pool

    The old ThunderboltCHRISTIANE F.Angulo Rojo IIStencil Graffiti ArtDumbo DropElephant Man IIFlushing AvenueUkrainian National Home
  • Ads